Щоб розвиток мовлення дошкільника був ефективним, педагог має створити умови для формування мовленнєвих навичок вихованців. Однією з таких умов є інтерактивне навчання.
Саме з цією метою 17 березня на базі дошкільного навчального закладу № 8 «Ромашка» м. Чорткова відбулося засідання школи педагогічної майстерності вихователів дошкільних закладів міста на тему: «Інтерактивні технології в розвитку мовлення дітей дошкільного віку».
Розкриваючи перед педагогами зміст інтерактивних методів розвитку мовлення дітей дошкільного віку, вихователь-методист Стельмащук Г.З. запропонувала присутнім взяти участь у майстер-класі. Працюючи у підгрупах, педагоги активно спілкувалися, дискутували, знаходили спільну точку зору, «зсередини» поглянули на проблему інтерактивного навчання
Вихователь Слободян Г.З. на високому методичному рівні провела з дітьми старшої групи інтегроване заняття «Весняні хороводи», з пріоритетом мовленнєвих та граматичних завдань. У процесі роботи з дітьми вихователь вдало використала такі інтерактивні методи та вправи: «Мозковий штурм», «Мікрофон», «За і проти», «Павутина», «Лексичні та мовленнєві вправи», «Ланцюжок», які розвивають у дітей зв’язне мовлення, мислення, пам’ять, творчу уяву, фантазію, уміння дітей співпрацювати разом.
Г. В. Комар, методист МК
|