До кожного учня треба підійти, побачити його труднощі,
кожному дати тільки для нього призначене завдання
В.О.Сухомлинський
Відповідно до плану роботи Тернопільського ОКІППО 04 лютого на базі Чортківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 2 відбулося засідання обласної творчої групи вчителів початкових класів на тему: «Диференційоване навчання – шлях до реалізації особистісно-орієнтованого навчання».
Роботу засідання відкрила методист Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти Морська Я.Ф., яка ознайомила присутніх з метою та завданнями творчої групи відповідно проблеми.
Директор школи Кульчицький Р.В. ознайомив присутніх із історією школи, успіхами і досягненнями учнів та вчителів за останні роки.
Особливості організація методичної роботи з вчителями початкових класів ЗНЗ міста з проблеми диференційованого навчання учасникам творчої групи розкрила методист ММК Комар Г.В.
На важливості використання диференціації в навчальному процесі наголосила Морська Ярослава Федорівна, оскільки саме диференційований підхід дає можливість пробудити в учнів інтерес до знань, прагнення самостійно попрацювати, заохочує їх до пошуку, надає можливість робити маленькі відкриття, бо кожен учень отримує завдання, що відповідає його здібностям і забезпечує перспективу розвитку, формує соціальну, комунікативну та творчу компетенцію учнів
Досвідом роботи з проблеми «Диференційований підхід у навчанні: проблеми, пошуки, рішення» з учасниками творчої групи поділилася Йолтухівська Н.М., вчитель початкових класів Чортківської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2, член обласної творчої групи.
Учасники засідання із задоволенням переглянули відео фрагменти уроків:
- розвитку зв’язного мовлення. Складання твору-роздуму за темою «Я і Україна в майбутньому»;
- літературного читання. Тварини – наші вірні друзі, Г. Тютюнник «Ласочка»;
- математики. Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел.
Змістовним і цікавим був майстер-клас «Диференціація як одна із форм інтерактивного навчання молодших школярів», який майстерно провела Йолтухівська Наталія Миронівна.
Методична скарбничка педагогів поповнилась порадами та методичними рекомендаціями щодо використання диференційованого навчання у навчально-виховному процесі.
Засідання обласної творчої групи завершилося обміном досвіду та підведенням підсумків роботи.
|